FAQ

Contacteer ons via e-mail : info@happylights.be of via de link 'Contact' onderaan de website.

U vindt de abonnementsbutton rechts onderaan op onze website. U kan ook een e-mail sturen naar info@happylights.be.

Geen probleem, stuur een e-mail naar sales@happylights.be. We helpen u graag verder.

Happy Lights wordt wereldwijd verzonden! Als uw land niet beschikbaar is in het verzendmenu, stuur dan een mail naar sales@happylights.be.

Normaal wordt uw bestelling binnen 1 werkdag verstuurd. In de Benelux is de levertijd 1 à 2 dagen, voor andere landen kan dit variëren tussen 3 à 6 dagen afhankelijk van uw locatie. Indien u hierover vragen heeft kan u steeds een mail sturen naar info@covarmed.be.

Wij werken samen met de transportbedrijven GLS, DPD en Bpost. Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u altijd een volgnummer wanneer deze wordt verzonden, zodat u uw bestelling gemakkelijk kunt volgen. Als u geen e-mail heeft ontvangen, controleer dan uw spam-folder of stuur ons een e-mail op sales@happylights.be voor een kopie.

De handgemaakte lichtslingers en de ballen kunnen niet tegen regen. Maar je kunt ze natuurlijk wel gebruiken op je tuinfeestje, mits je ze daarna weer mee naar binnen neemt. U kunt de collectie Happy Lights Outdoor wel buiten gebruiken, 24 uur per dag en 7 dagen per week! 

Ja, dat kan je wel! Stuur ons een e-mail op sales@happylights.be en we helpen u graag verder. Binnenkort kunt u in onze webshop ook cadeaubonnen kopen.

Voor de outdoor lichtslingers: je moet de lampjes hard genoeg aandraaien. Ze zijn waterbestendig en moeten daarom volledig worden vastgeschroefd.
Voor de indoor lichtslingers: misschien is er een lampj losgeraakt of beschadigd geraakt tijdens het transport. Gelieve de lamp te controleren. De lampjes zijn vervangbaar en u heeft minstens 2 reservelampjes ontvangen.
U kunt ook een e-mail sturen naar sales@happylights.be. Wij helpen u dan met het oplossen van het probleem.

Als de vouw niet uit je grote bal is na het volgen van de nodige stappen (zie handleiding), kan dit de volgende redenen hebben:

  1. De ballon was niet hard genoeg opgeblazen.
  2. Je hebt de bal niet genoeg bevochtigd met de spray.
  3. Er zat een klein gaatje in de gebruikte ballon, waardoor deze in de droogtijd lucht verloor.

U kunt het proces herhalen totdat de vouw is uitgeklapt.

Alle betalingen op de webshop worden verwerkt door MOLLIE. U heeft de keuze tussen heel wat online betalingsmogelijkheden. Betaalt u liever per bankoverschrijving? Geen probleem! Stuur een e-mail met uw verzoek naar sales@happylights.be. 

Ondanks de zorg voor alle artikelen kan een artikel op de een of andere manier beschadigd raken. Indien de buitenkant van de verpakking beschadigd blijkt te zijn door transport is het zeer belangrijk om het leveringsbedrijf te verwittigen wanneer u het pakket ontvangt, u heeft het recht om het pakket te weigeren.
In geval van beschadigde goederen kan u ons ook contacteren via email sales@happylights.be. Bezorg ons alle beschikbare info, inclusief foto's.

Happy Lights streeft naar 100% tevredenheid van zijn klanten. Bent u niet tevreden over uw bestelling? Na ontvangst van het pakket heeft u het recht om ons binnen 14 werkdagen op de hoogte te stellen en het pakket naar ons terug te sturen. De artikelen moeten in de originele verpakking zonder schade worden verzonden.

Stuur een e-mail naar onze verkoopafdeling sales@happylights.be.

Onze website is zo opgesteld dat de BTW automatisch wordt afgetrokken wanneer u van buiten de EU bestelt.

Ja, dat kan! Daar heb je wel een account voor nodig. Deze account hebben we nodig om uw BTW-nummer te controleren en ervoor te zorgen dat u geen BTW hoeft te betalen in België. Als uw bedrijf in België gevestigd is, zult u toch BTW moeten betalen.