[B2C] Gratis verzending in Benelux, Frankrijk en Duitsland vanaf 30 EUR.

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Verder winkelen

FAQ

Veel gestelde vragen

  • Wat is de beste manier om jullie te contacteren?
    Contacteer ons per e-mail : sales@happylights.be. Tijdens de week zijn we ook per telefoon beschikbaar om je vragen te beantwoorden: +32 (0) 56 19 18 80 tussen 10:00 VM and 16:00 NM.
  • Hoe schrijf ik me in op jullie nieuwsbrief?
    Je vindt de inschrijfknop op onze Homepagina. Je kan ons ook een mailtje sturen naar sales@happylights.be.
  • Ik zou graag een bestelling plaatsen, maar ik heb geen bankkaart / het lukt me niet om via de webshop te bestellen.
    Geen nood. Je kan je bestelling steeds doormailen naar sales@happylights.be (voorkeur) of bel ons op +32 (0) 56 19 18 80. Vergeet niet je verzendingsadres te vermelden. Vervolgens bezorgen wij je onze bankgegevens en van zodra wij de betaling ontvangen hebben, wordt de bestelling verstuurd.
  • In welke landen leveren jullie?
    Happy Lights levert over de hele wereld! Als je land niet beschikbaar is in het verzendmenu, zend een mailtje naar sales@happylights.be.
  • Wat is de levertermijn?
    Als alles goed gaat verzenden we jouw bestelling binnen de 2 werkdagen. De levertermijn is afhankelijk van land tot land. Voor de Benelux bedraagt de leveringstermijn 24-48 uur.
  • Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
    Wij werken samen met Bpost en de koeriers DPD/GLS. Elk pakket beschikt over een track-en-tracecode waarmee je je bestelling kan opvolgen. Mocht je geen email ontvangen hebben, controleer eerst je spamfolder of zend een mailtje naar sales@happylights.be.
  • Kan ik mijn Happy Lights buiten gebruiken?
    Zowel de handgemaakte balletjes als de snoeren zijn niet bestand tegen regen. Voor kortstondig gebruik (bijvoorbeeld een tuinfeestje ) is dat uiteraard geen probleem, als je ze nadien terug mee naar binnen neemt.
    Onze Happy Lights Outdoor kunnen wel 24/7 buiten blijven hangen.
  • Kan ik ook een cadeau bon bestellen?
    Jazeker, stuur een mailtje naar sales@happylights.be . Wij helpen je graag verder en informeren je over de levertermijn.
  • Mijn snoer doet het niet, wat nu?
    Voor de Outdoor lichtslingers: draai de lampen goed vast in het snoer. Ze zijn waterbestendig en moeten daarom volledig ingedraaid zijn.
    Voor de gewonen lichtslingers: Het kan zijn door het transport dat er een lampje slecht op zijn plaats zit, waardoor het snoer het niet doet. De lampjes zijn vervangbaar en je hebt minstens 2 vervanglampjes meegekregen.
    Je kan ook een mailtje naar sales@happylights.be sturen. Wij helpen je met plezier verder.
  • Hoe krijg ik de vouw uit mijn Big Ball?
    Als er na de juiste stappen (zie handleiding) nog steeds een vouw in je Big Ball zit, kan dat de volgende oorzaken hebben:
    1. 1. de ballon werd niet hard genoeg opgeblazen.
    2. 2. je hebt de Big Ball niet nat genoeg gemaakt met de spuit.
    3. >li>3. er zat een klein gaatje in de ballon die je hebt gebruikt, waardoor die lucht is verloren tijdens de droogtijd.
    Je kan het proces zoveel herhalen als nodig tot de vouw er uit is.
  • Welke betaalmogelijkheden accepteren jullie?
    Onze betalingen worden verwerkt met het betaalsysteem MOLLIE. Lukt om één of andere reden je betaling niet, zend een e-mail naar sales@happylights.be en wij bezorgen je de nodige betaalgegevens.
  • Mijn bestelling klopt niet / de goederen zijn beschadigd, wat nu?
    In eerste instantie verwijzen we naar onze Retourpagina (via het menu onderaan) waarop alle info in detail beschreven wordt.
    Wij trachten jouw bestelling steeds perfect af te leveren. Indien je merkt dat je pakket aan de buitenkant beschadigd is wanneer het afgeleverd wordt door de koerier dan heeft u het recht om het pakket te weigeren. Mocht je toch uitzonderlijk een defect of beschadigd artikel ontvangen, neem dan direct contact op met ons. Dit kan via sales@happylights.be of door te bellen naar +32 (0) 56 19 18 80.
    Bezorg ons alle info met foto's.
  • Kan ik artikelen omruilen?
    Bij Happy Lights streven wij naar een absolute tevredenheid van de klant. Indien je bestelling niet naar wens is, mag je de artikelen binnen de 14 werkdagen terug te sturen. De goederen moeten onbeschadigd teruggezonden worden in de oorspronkelijke verpakking.
    We verwijzen tevens naar onze Retourpagina (via het menu onderaan) waarop alle info in detail beschreven wordt.
  • Het artikel van mijn keuze is niet meer in stock, wat nu?
    Zend gerust een e-mail naar sales@happylights.be. Wij helpen je graag verder.
  • Kan ik buiten de EU bestellen zonder BTW?
    Onze website is zo geprogrammeerd dat de BTW automatisch afgetrokken wordt bij bestellingen buiten de EU.
  • Kan ik bestellen zonder BTW als ik een BBTW-geregistreerd bedrijf heb binnen de EU?
    Dat kan! Je moet daarvoor wel een account aanmaken en ons je BTW-nummer bezorgen. We hebben dit nodig om te kunnen bevestigen dat je geen BTW in België dient te betalen. Als je bedrijf in België gevestigd is, zal je wel BTW moeten betalen.